[Librezale] Pluralen itzulpenaz Transifex-en

Alexander Gabillondo alexgabilondo a bildua gmail.com
Iga, Mar 17, 11:31:03, CET 2019

Aupa:

Transifex-en dagoen Materen itzulpenari begira nengoela ikusi dut Asier
Iturraldek izugarrizko lan ona egin duela baina arazoak izan dituela
aldagaien pluralak euskaratzeko, izan ere singular eta pluralaren forma
biak eman arte ez du itzulpena onartzen.

Saiatu naiz eta iruditzen zait asmatu dudala singular-plural horiek
itzultzen. GIF animatu baten bidez deskribatuko dut Asierren eta antzeko
kasua topatzen dutenen laguntzarako:

pluralen itzulpena