[Librezale] Elhuyar aldizkarian Common Voice-ri buruz artikulu bat argitaratzeko aukera

Gorka Azkarate Zubiaur gorkaazkarate a bildua gmail.com
Ast, Eka 6, 20:55:54, CEST 2019

Elhuyar aldizkariko "Gai librean" atalean Common Voice-ri
buruzko artikulu bat argitaratu genezakeela esan zidan. Denbora pasa da
esan zidanetik baina ahaztu orduko hemen aipatzen dut!

Parte hartzeko modu hemen azaltzen da:
https://aldizkaria.elhuyar.eus/honi-buruz/a-gai-librean-arauak

Norbait edo norbaitzuk animatuko zinatekete artikulu hori idazten?

Aupa Txopi,

Proiektu honetan zu ibili zara lehen lerroan. Beste batzuk *oso* atzetik
ibili gara. (Zu bakarrik ez sentitzeko ;-)

Ez dakit nondik ateratzen dituzun indarrak eta orduak, baina mila esker eta
eutsi goiari!

Egun hauetan ez daukat denbora soberan baina, *laguntzeko prest.*

Handik eta hemendik, dagoeneko argitaratu diren materialak *batu*[1],
--10.000 karaktereko muga jartzen dute--, eta *birformulatu *egin beharko,
eskatzen duten originaltasunari erabateko traizioa ez egiteko...

Agian polemikari atea ere zabaldu beharko litzaioke, gure teilatuari
harriak botatzea bada ere: lan hori guztia ez du enpresa erraldoi batek
aprobetxatuko? Adimen artifiziala gure hizkuntzarekin elikatzea ez da epe
luzean arriskutsu izango? (Erabilgarritasuna/pribatutasuna balantzan).

Aurreko batean egin den legez Librezale wikian parteka daiteke zirriborro
bat, elkarlanean idatzi ahal izateko...

--
Gorka Azk

Hau idatzi du Txopi (txopi at ikusimakusi.eus) erabiltzaileak (2019 eka. 6,