[Librezale] Common Voice estatistikak (balioztatutakoak BIDERKATU ditzagun!)

Txopi txopi a bildua ikusimakusi.eus
Al, Uzt 8, 19:34:01, CEST 2019

19/6/6 21:04(e)an, Txopi igorleak idatzi zuen:
> 19/5/5 17:47(e)an, Txopi igorleak idatzi zuen:

> Ekainaren 6ko estatistikak:
>    Grabatutako orduak: 76h (gaztelaniak 34h eta katalanak 124h)
>    Balioztatutako orduak: *41h*
>    Hiztun kopurua: 507
>    Grabaketa gehien egin dituztenak (eta dagoeneko balioztatuta daudenak):
>      - Sugaar: 8.019
>      - Hego: 7.349
>      - jlasa: 4.376
>      - pospolos: 3.815
>      - gorkaazk: 827
>      - aldatsa: 412
>      - Begoña: 403
>      - mertxemendibe23: 362
> [...]

Uztailaren 8ko estatistikak:
    Grabatutako orduak: 79h (gaztelaniak 42h eta katalanak 127h)
    Balioztatutako orduak: *44h*
    Hiztun kopurua: 508
    Grabaketa gehien egin dituztenak (eta dagoeneko balioztatuta daudenak):
      - Sugaar: 9.305
      - Hego: 8.130
      - jlasa: 4.499
      - pospolos: 3.816
      - gorkaazk: 827
      - aldatsa: 544
      - Begoña: 403
      - mertxemendibe23: 362
      - patri: 280
      - ireneriol: 271
      - Lander Berganciano Marcos: 267
      - Joseba Albiñana Escuder: 264
      - JokinG: 262
      - Jon Fraile: 259
      - Aitor Gonzalez Lopez: 253
      - Xabier: 252
      - Kelly: 252
      - Daniel: 252
      - Joshua: 249
      - Izaskun Alvarez Nagore: 243
      - asier zubia: 241
      - Izaskun: 241
      - Jon L: 232
      - Nekane: 231
      - Jon Etxaniz: 227
      - J: 218
      - ...

Azken hilabetean apenas egin dugu aurrera. Uztail eta abuztuan zehar
berdintsu gerta daiteke, eguraldi onaren ondorioz. Gaztelaniaz eta
katalanez gauza bera gertatzen ari dela dirudi. Beraz, ez gaitezen
larritu eta aurrera egiteko tarteak ateratzen baditugu uda gure kasuan
bereziki emankorra izango da :-)

Gauza garrantzitsu bat ere esan behar dut. Beste hizkuntzetan
grabatutako eta balioztatutako orduen artean hainbesteko alderik egon ez
ohi dela ikusi dut. Pentsatzen jarrita, grabaketa bat balioztatutzat
emateko 2 pertsonek onarpena eman behar diotenez, baliteke nire erruz
lana behar bezain ondo egiten ez aritzea: erabiltzaile bakoitzak "Hitz
egin" gorriaren eta "Entzun" berdearen artean oreka bat mantendu behar
zuela esan genuen (nuen), zenbaki berdintsua egon behar zela bietan. Era
horretan, inor ez zen "Entzun" atalean grabaketarik gabe geratuko.

Kontua da, hori eginez gero, hilero bidaltzen ditudan estatistiketan
agertzen den "Balioztatutako orduak" adierazlean lor genezakeen zenbakia
baino txikiagoa lortzen ari garela uste dudala. "Entzun" zenbaki berdea
"Hitz egin" zenbaki gorriaren BIKOITZA bada, askoz hobe dela uste dut!
Are gehiago, mezu hau oso hizlari gutxik irakurriko dutela uste dudanez,
agian eraginkorrena hau irakurtzen duzuenok zuzenean balioztatutakoak
HIRUKOIZTEA da onena.

Egingo dugu hori? "Entzun" atalari errepaso eder bat emango diogu
datozen asteetan ea zer gertatzen den? Balioztatzea gainera arinagoa da.
ANIMO!

Ondo izan,