[Librezale] Common Voice proiektua zabaltzeko maratoiaren inguruan

Eli Pombo epombo a bildua iametza.eus
Ost, Ots 13, 17:03:40, CET 2019

Kaixo denoi. Guztioi egoeraren berri emateagatik, Txopirekin telefonoz
hitz egin dut, baina nahiago dut guztiokin konpartitu.

1) *Datorren astean kanpainaren irudia aurkeztu nahi dizuegu*. Beste lan
batzuk ere baditugu eta nahi baino polikiago gabiltza, baina ari gara.
Erakutsi nahi dizuegun materiala:

     . Kanpainaren irudi orokorra. Prentsaurrekoarekin batera zabalduko
dena. Behean ongi legoke sustatzaileak aipatzea. Hau da, hasiera batean
interesa dutenak.

     . Irudi mutua. Aurreikusita maratoi desberdinak egongo direla, data
zehatzekin moldatu daitekeen dokumentua. Dokumentu horretan kasuan-kasu
sustatzaile desberdinak txertatzeko aukera legoke.

2) *Hirikilabs*: Interesa dute hackaton moduko bat antolatzeko.
Beraiekin data adostuko dugu. Txopirekin hitz egin dudana:

     . Nire ustez maratoi hauek antolatzeak bi helburu nagusi ditu:
bata, ekintza sozial bat egitea eta gaiari buruz hitz egitea bermatzea
eta bestea grabazioen kalitate minimo bat ziurtatzea.

     . Ondorioz, Hirikilabs-ekin hitz egingo duguna honakoa da: gela
zabal bat baino hobe espazio desberdinetan banatzea jendea eta areto edo
gune bakoitzean arduradun bat egotea bermatu. Ziurtatu grabazioetan
norbait grabatzen ari denean, fondoan beste bat hitz egiten ez entzutea...

3) *Azkue Fundazioa*: Aste honetan ofizialki erantzungo dute. Egin
diegun eskaera zehatza:

     . Maratoi bat sustatzea: espazioa uztea eta horren komunikazioa egitea

     . Euskarri behar zehatzak finantzatzeko aukera aztertzea: Adibidez
rollerrak (maratoietan erabiltzeko) eta bideoaren produkzioa adibidez.

Zerbait ez baduzue egoki ikusten, esango diguzue.

Agur bat,

Eli

El 2019/2/13 a las 14:55, dabid a bildua laborategia.eus escribió:
> Kaixo!
>
> Eskerrik asko Josu beharrezkoa zen kontaktu hori egin izanagatik,
> baina gaizki ulertu bat egon dela uste dut.
>
> Maratoien kudeaketa ez daramat nik. Nire proposamena bi maratoi
> kudeatzea izan zen: Bermeo eta Lemoiz. Baina bi horrek bakarrik.
> Aipatu nuen ere, beharrezkoa izatekotan lagunduko nukeela Astrakoa
> burutzen, baina ezin naiz konprometitu Gernikan maratoi bat kudeatzera.
>
> Horrek ardura bat suposatzen du: Astrako asanbladarekin koordinatzea,
> beharrezkoa den materiala aurkitzea eta prest izatea, soinu proba
> [...]

Hemendik aurrera nire posta elektronikoak .eus domeinua izango du.Hori
dela eta, nire helbide berria zure kontaktuetan gordetzea gomendatzen
dizut. A partir de ahora mi correo electrónico tendrá el dominio .eus y
en consecuencia, le recomiendo que guarde mi nueva dirección electrónica
en sus contactos. De momento convivirán los dos dominios.

<https://www.iametza.eus>

  * *Eli Pombo*
  * Kudeatzailea

  * Mugikorra: 618 84 73 44
  * epombo a bildua iametza.eus <mailto:epombo a bildua iametza.eus>
  * https://www.iametza.eus

  * Zirkuitu ibilbidea 2, 1 pabilioia
  * Lasarte - Oria 20160
  * T.: 943 37 67 16

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Komunikazio honen edukia eta dokumentazio erantsia konfidentziala da eta
hartzaileak bakarrik jaso beharko luke. Indarrean dagoen legeriak
debekatu egiten du bertan eskainitako informazioa baimenik gabe
erabiltzea. Komunikazioa zuri iritsi bazaizu, baina zu ez bazara
hartzailea, mesedez, guri jakinarazi, eta jasotako informazioa ez inori
jakinarazi eta suntsitu. Barkatu posta elektroniko oker hau jasotzeak
eragindako eragozpenak.

Emandako datuak atzitzea eska dezakezu, bai eta, datuak zuzentzea,
ezereztea eta aurka egitea ere. Horretarako, eskaera bat bidali behar
zaio, idatziz, Fitxategiaren Erantzuleari (iametza interaktiboa, S.L.)
helbidera honetara: Zirkuitu Ibilbidea, 2, 1. Pabiloia, 20160
Lasarte-Oria (Gipuzkoa) edo posta elektroniko honetara: info a bildua iametza.eus
<mailto:info a bildua iametza.eus>

El contenido de esta comunicación y de toda su documentación anexa es
confidencial y se dirige exclusivamente a su destinatario. El uso no
autorizado de esta información está prohibido por la legislación
vigente. Si usted no es el destinatario le rogamos nos lo indique, no
comunique su contenido a terceros y proceda a su destrucción. Disculpe
las molestias que le haya ocasionado la recepción indebida de este e-mail.

Sus datos figuran en un fichero cuyo titular es iametza interaktiboa,
S.L., a quien usted puede dirigirse para ejercer sus derechos de acceso,
rectificación, cancelación y oposición en Zirkuitu Ibilbidea, 2,
Pabellón 1, 20160 Lasarte-Oria (Gipuzkoa), correo electrónico:
info a bildua iametza.eus <mailto:info a bildua iametza.eus>