[Librezale] CV: Gaurko bideokonferentziaren laburpena (sustapena)

Dabid dabid a bildua laborategia.eus
Iga, Ots 10, 13:31:43, CET 2019

Kaixo!

Elik aipatu bezala ni izan nintzen hack.in#badakigu-ren izenean bi
maratoi egiteko aukera proposatu zuena:

* Bermeo: Kabidxe gune soziala.
* Lemoiz: Kultur etxea.

Baina kontutan hartu hack.in#badakigu oso komunitate txikia dela eta
baliabide eskasekoa, gainera aspaldi honetan nahiko off gaude. Edonola
ere, herriko euskaltzale batzuekin berba egiten hasi nahi dut. Ea denon
artean zerbait txukuna egiterik dugun. Bata bestearen ondoan grabatzen
egonda kalitatezko zerbait egitea bideragarri den ikusi beharko genuke
(gela txikiak, akustika...). Probetan lortutako grabaketak kalitate
txarrekoak izango balira, maratoia egin beharrean hitzaldi formatua
erabiliko genuke. CV zer den eta nola lagundu ikasteko.

Daten inguruan ere zerbait jakin dezazuen, probak arinago egingo
ditugula aurreikusten badut ere, maratoi/hitzaldiak maiatza ostean
burutuko genituzke.

Bukatzeko, Astra ere aipatu zen (ez naiz gogoratzen nork aipatu zuen)
maratoi hori antolatzeko laguntza beharko balu, hemen nauka prest! :-)

Ondo segi!

---

Dabid dabid a bildua laborategia.eus <http://laborategia.eus>
https://laborategia.eus/

GnuPG: https://laborategia.eus/dabid-pub.txt
Fingerprint: 6BA9 DB35 28CC 308B BCA5 C93D 26F8 F903 6F25 ED4F