[Librezale] CV: Gaurko bideokonferentziaren laburpena (sustapena)

Ander Elortondo ander.elor a bildua gmail.com
Or, Ots 8, 10:32:07, CET 2019

Kaixo:
Atzo ezin nintzen sartu izan, barka eragozpenak.

Informazioa gehitzearren. CV azaldu zaie eta laguntzeko prestutasuna azaldu
dute Arrasateko Udaleko eta Debagoieneko euskara teknikariek. Aurrerapen
txiki bat egin non Manex Agirreri (Arabako kuadrilako euskara teknikaria
eta bertsolaria), aurkezpena definitzearen zain bertsolariak ere tartean
sartzeko asmoz.

Huheziko (Nagore Ipiña) zuzendaritza kideari ere idatzi zitzaion Mondragon
unibertsitate honetako 1000 ikasle eta ehun irakasle euskaldunak
inplikatzeko. laguntzeko prest gure zain.

lortuko dugulakoan,

Izan libre izan euskaldun!
Ander.

Hau idatzi du Eli Pombo (epombo at iametza.eus) erabiltzaileak (2019 ots. 7,