[Librezale] Mastodon kontua sortzeko e-mail helbidea

Julen Landa Alustiza julen a bildua zokormazo.info
Ost, Aza 28, 17:23:58, CET 2018

Nik bi seme alabekin denboa libre gehiegi ez det, baino sistemekin esku bat
bota nezake. 20 urte beranduo mikelekin berriro? Zeba ez :D

Aurrekoan ikusi nuenez telegram pasarelarekin ditugu orain arazo gehien ez?
Ze kristo instalatu beharko litzateke? Datorren astea libre dut eta badet
zubia nun jarri, zer jarri behar den da eztakidana

Osoitz E <oelkoro a bildua gmail.com erabiltzaileak hau idatzi zuen (2018 aza. 28,
az. 17:17):