[Librezale] Eusko Jaurlaritzako ikerketa baterako Librezaleko kide bat elkarrizketatu

Txopi txopi a bildua ikusimakusi.eus
Or, Maiatza 4, 19:05:06, CEST 2018

or., 2018.eko mairen 04a 15:03(e)an, Julen Ruiz Aizpuru igorleak idatzi
zuen:
> Aupa Librezale,
>
> Txopi<txopi at ikusimakusi.eus> igorleak hau idatzi zuen (2018(e)ko
> apirilaren 7(a) 20:11):

> Eguneraketa modura: pasa den ostiralean izan nuen solasaldia
> ikerketaren arduradunarekin. Komentatu zidan ondorioak-eta daudenean
> pasako didala lanaren emaitza eta kontratu arteko arazorik-eta ez
> badago, zuekin zabaltzeko moduan izango naiz.

Asko pozten naiz elkarrizketa ondo joan zela jakiteaz. Eskerrik asko Julen!

Goraintziak,