[Librezale] Eusko Jaurlaritzako ikerketa baterako Librezaleko kide bat elkarrizketatu

Or, Maiatza 4, 15:03:59, CEST 2018

Aupa Librezale,

Txopi<txopi at ikusimakusi.eus> igorleak hau idatzi zuen (2018(e)ko
apirilaren 7(a) 20:11):

> Eskerrik asko zure burua eskaintzeagatik. Nik dakidala beste kanaletan
> ez da inor aurkeztu eta beraz zu zara gure hautagai bakarra :-)

Eguneraketa modura: pasa den ostiralean izan nuen solasaldia
ikerketaren arduradunarekin. Komentatu zidan ondorioak-eta daudenean
pasako didala lanaren emaitza eta kontratu arteko arzorik-eta ez
badago, zuekin zabaltzeko moduan izango naiz.

Ondo izan,