[Librezale] Eusko Jaurlaritzako ikerketa baterako Librezaleko kide bat elkarrizketatu

Alexander Gabilondo alexgabilondo a bildua gmail.com
Ost, Mar 28, 21:27:57, CEST 2018

Nik proposatzen dut zu izatea ordezkaria eta  epea batean besteon
iradokizunak jasotzea. Beste boluntariorik ez badago behintzat.

az., 2018.eko marren 28a 20:25(e)an, Txopi igorleak idatzi zuen: