[Librezale] Firefox 57an ingelesez ageri diren kateei buruz

Ost, Urt 31, 22:40:12, CET 2018

Ibai Oihanguren Sala<ibai at oihanguren.com> igorleak hau idatzi zuen
(2018(e)ko urtarrilaren 31(a) 21:51):

> Aupa, ba ez dakit... Firefox Beta PPA ofiziala [1] daukat jarrita. Une honetan 58.0 bertsioa daukat, eta oraindik kate hori ingelesez azaltzen zait, baina beste inork ez badu ingelesez ikusten agian nire instalazioko zerbait izango da... Beste ordenagailu batean probatuko dut ahal dudanean, ea hor ere ingelesez azaltzen zaidan.

Behin-behineko profil berri batekin ere proba dezakezu. `firefox
-ProfileManager` aukerarekin abiaraz dezakezu horretarako.

Julen.