[Librezale] Nola euskaratu 'fork' (aditza)

Gorka Azkarate Zubiaur gorkaazkarate a bildua gmail.com
Ost, Urt 10, 11:59:44, CET 2018

Mila esker, guztioi, hain azkar (eta adimentsu) erantzuteagatik.

Guztiok fork hitzaren alde agertu zarete, saihestea, batzuetan erraza bada
ere, Ander Elortondok erakutsi bezala.

Wikipedian pixka bat arakatuz, fork nazioarteko hitza bihurtu dela ikusi
dut. Badirudi inguruko hizkuntza gehienek bere horretan mailegatu dutela.

Zuen oharrak posta zerrenda honetan bakarrik ez geratzeko, euskarazko
wikipedian zirriborroa idazteko atrebentzia izan dut:

https://eu.wikipedia.org/wiki/Fork

​(Assar; gustatu zait bideoa, baina utziko dut ni baino editore
aurreratuagoentzat fork/deribatu kontu horri buruz idaztearena).