[Librezale] Eusko Jaurlaritzako ikerketa baterako Librezaleko kide bat elkarrizketatu

Txopi txopi a bildua ikusimakusi.eus
Lar, Api 7, 20:11:09, CEST 2018

og., 2018.eko apiren 05a 09:32(e)an, Julen Ruiz Aizpuru igorleak idatzi
zuen:
> Egun on,
>
> Txopi<txopi at ikusimakusi.eus> igorleak hau idatzi zuen (2018(e)ko
> martxoaren 28(a) 21:53):

> Beharbada ez naiz pertsona egokiena honetarako baina jende gutxi
> azaltzen bada laguntzeko prest, sar nazazue zozketa horretan. Ez dakit
> halere beste kanaletan ezer gehiago komentatu duzuen, beraz barkatu
> nire mezua berandu badator...

Kaixo, Julen:

Eskerrik asko zure burua eskaintzeagatik. Nik dakidala beste kanaletan
ez da inor aurkeztu eta beraz zu zara gure hautagai bakarra :-)

Ea beste norbait animatzen den. Bestela, igande gauean, bihar, zure
kontaktua pasako diet.

Aurrera!