[Librezale] Eusko Jaurlaritzako ikerketa baterako Librezaleko kide bat elkarrizketatu

Ast, Api 5, 09:32:39, CEST 2018

Egun on,

Txopi<txopi at ikusimakusi.eus> igorleak hau idatzi zuen (2018(e)ko
martxoaren 28(a) 21:53):

> March 28, 2018 9:27:57 PM CEST-(e)an, Alexander Gabilondo <alexgabilondo at gmail.com>-(e)k hau idatzi zuen:
>>

> Eskerrik asko, benetan, baina nahiago nuke beste norbait izatea elkarrizketatua. Horrela taldea egiten dugu! ^_^
>
> Dozena bat prest bazaudete zozketa egin dezakegu. Animatu prest zaudeten guztiok!

Beharbada ez naiz pertsona egokiena honetarako baina jende gutxi
azaltzen bada laguntzeko prest, sar nazazue zozketa horretan. Ez dakit
halere beste kanaletan ezer gehiago komentatu duzuen, beraz barkatu
nire mezua berandu badator...