[Librezale] Antolakuntza arbela

Osoitz E oelkoro a bildua gmail.com
Or, Eka 9, 12:15:12, CEST 2017

Kaixo,

Eskerri asko Txopi hausnarketagatik, oro har ados nago.

Arbel libre bat itzuli nuen (Wekan) eta Julen instalatzen saiatu zela uste
dut, ez dakit arazorik izan zuen.

> nire ustez salbuespen nabarmena izan zen zerbait egin genuen; gure barne
komunikaziorako Telegram talde bat sortu eta erabili.

Matrix zerbitzari federatuen sistema libre bat da, elkarrizketa publiko
zein pribatuak onartzen ditu, zifratuak ere, baita aho eta bideo
elkarrizketak (naiz eta zerbitzari nagusian abiadura ez den ona)... Probatu
dezagun.

Matrix zerbitzari nagusian gela ireki bat sortu dut: #librezale:matrix.org

Gela erabat irekia da, bisitariak ere sartu daitezke, baina zifratuta dago,
beraz sartu aurretik hitz egindakoa ezin duzu ikusi.

Matrix erabiltzeko bezero onena Riot da (Web, Android, iOS...):

Web bidez hemen dago:

https://riot.im/app/#/room/#librezale:matrix.org

Osoitz