[Librezale] Audacity Euskaraz eskaria

dooteo dooteo a bildua zundan.com
As, Uzt 25, 12:30:01, CEST 2017

Egnon guztioi

On al., 2017.eko uztren 24a 12:41, Julen Ruiz Aizpuru wrote:
> Osoitz E<oelkoro a bildua gmail.com> igorleak hau idatzi zuen (2017(e)ko
> uztaila 23 21:15):

> Mezuan bertan adreilu modura ez baina kanpo-dokumentu gisa azalpen
> zehatzek badute tokia justifikazio modura eta egitate zehatzak dira.
>
> Benetako euskarazko itzulpena %100ean osatuta dagoela ere (zorionak!)
> beste datu esanguratsu bat da. Hau da, ikusiko dute polemika bila ez
> goazela, gure lana txukun eta xuxen egitera baizik.
>
> Bestalde, ez dut uste inork bestea (XArena) kentzea eskatu duenik,
> dagokion hizkuntza-kodea ematea baizik. Aurreko mezu batean aipatu
> [...]

Barkatuko didazue hain berandu erantzuteagatik, lan berri baten hasi
naiz duela aste gutxi batzuk eta lanpetuta ibili naizelako.

'eu' kodea ezinezkoa da erabiltzea GNU'ren lokalizazioko zerrendan [1]
ez delako agertzen, eta zerrenda horretam guztiak hizkuntza_KOKALEKUA
formatuan planteatuta dagoelako, soilik bi salbuespen daude daude : C
eta POSIX. James-ek harridura beraz ulertzekoa da. Zerrenda ofiziala
ezagutzeko Debian sisteman nahikloa da supererabiltzaile gisa hau
lantzen bada:

     # dpkg-reconfigure locales
                                 ▒   │
     [ ] et_EE.UTF-8 UTF-8
     [ ] eu_ES ISO-8859-1
     [*] eu_ES.UTF-8 UTF-8
     [ ] eu_ES a bildua euro ISO-8859-15
     [ ] eu_FR ISO-8859-1
     [ ] eu_FR.UTF-8 UTF-8
     [ ] eu_FR a bildua euro ISO-8859-15

Guk eskatu beharrekoa honakoak dira: "eu_ES" eta "eu_FR", iparraldekoek
besterik eskatzen ez duten bitartean bi kodeetan itzulpen berdina
erabiltzeko. Iparraldekoek haien egokitzapena egiteko asmoa edukiz gero,
'eu_FR' kodea erabiltzeko aukera edukiko lukete.

Oaintxearte,

Dooteo