[Librezale] Mozilla tailerra Bartzelonan

Txopi txopi a bildua ikusimakusi.eus
Lar, Ots 25, 18:55:17, CET 2017

or., 2017.eko otsren 17a 20:56(e)an, Julen Ruiz Aizpuru igorleak idatzi
zuen:
> [...]
> tailerra antolatu dute Mozillako lokalizazio-taldekoek Bartzelonan eta
> bertaratzeko gonbita jaso dut. Ez dakit beste inork (Ibai?) halakorik
> jaso duen gaur-gaurkoz.
>
> Egia esan, harrituta harrapatu nau ekitaldia horren goiz antolatu
> izanak [1], azken hackatoia duela 3/4 hilabete eskas izan baitzen.
>
> Agendarik ere ez dute zabaldu oraindik, nahiz eta ziurrenik
> lokalizazio-talde bakoitzak berea proposatzeko aukera izango du. Kasu
> horretan, **ea** aurrekoan erabat ekin izan ezin nionari ekiterik
> diodan: itzulpen-memorien eta terminologiaren inguruko katalanen

Aupa Julen:

Joaterik baduzu, ondo. Eta gainera lan horri ekiterik bazenu, ondo baino
hobeto!

Eskerrik asko eta goraintziak,
Txopi.