[Librezale] RGB, CMYK, HSV... Re: GIMP 2.10 kateak izoztuta

Ibon Idoiaga Basaras bixerdo a bildua gmail.com
Iga, Abe 31, 01:28:48, CET 2017

Kaixo Asier

Asier Sarasua Garmendia<asier.sarasua at gmail.com> igorleak hau idatzi zuen
(2017(e)ko abenduaren 29(a) 12:40):

> RGB, CMYK, HSV... euskarara itzulita daude orain GIMPen: GBU, CMHB, ÑSB...

Gazteleraz ere, RVA siglak ikusi ditudan bakoitzean (blogetan eta holan,
inoiz ez programetan) dagozkien RGB-koei lotuta ikusi ditut beti. Azalpena
behar dutenen seinale.

> Nik uste dut nahikotxo estandarizatuta daudela RGB-CMYK-HSV eta
> antzekoak, eta horrela erabiltzen dituela jende gehienak. Ez dira sigla
> horien bertsio lokalizatuak erabiltzen.
>
> Nire proposamena da sigla horiek bere horretan erabiltzea, euskaratu gabe.

Bat nator.

Bidebatez, Urte Berri On zeuri eta beste librezaleoi!

ibon