[Librezale] Librezaleren komunikazio kanalak. Hausnarketa

Dabid dabid a bildua laborategia.eus
Iga, Abe 17, 13:54:29, CET 2017

Kaixo,

Arrazoi guztia daukazu, Signalen ezin dira lotura bidez sartzeko taldeak
egin, ez naiz horretaz ohartu. Gaur goizean proba bat egiten egon gara
eta norberaren, edo beste taldekide baten, agendan ez dagoen kontakturik
sartzerik ez dugu lortu.

Matrix hobeto probatu eta ondo ulertu beharko da :-)

Ondo segi.

ig., 2017.eko aberen 17a 02:49(e)an, Osoitz E igorleak idatzi zuen: