[Librezale] [Telegram] Software librea eta hezkuntza sistema

Dani GutiƩrrez Porset jdanitxu a bildua gmail.com
Ast, Abu 24, 13:36:20, CEST 2017

Kaixo,

Telegram taldean, hezkuntza sisteman Google zerbitzuak hartzen ari diren
> indarrari buruzko kezka plazaratu da.
> Txopi, [23.08.17 20:20]
> Googlek munduko haurrak bereganatu nahi ditu, etorkizuneko
> kontsumitzaileak ziurtatzeko, eta hori ere lortzen ari da

Gorka, mila esker berbidaltzeagatik, eta Txopiri alarma gorria (behin eta
berriro) pizteagatik.

Nire ustez (eta bai, fariseo bat naiz ze gmail kontu batetik idazten ari
naiz) egoera penagarria edo kezkagarria.
Eta guraso batzuentzat, Txopi bezala, zorionez ere:

http://www.naiz.eus/eu/iritzia/articulos/eskola-2-0-17-o-el-mito-de-la-educacion-de-calidad-2-0