[Librezale] Telegram taldea logeatzen duen botarekin zer egin?

Gorka Azkarate Zubiaur gorkaazkarate a bildua gmail.com
Iga, Abu 6, 19:52:07, CEST 2017

Txopiren azken bi mezuak zerrenda honetan irakurrita, bi kontu:

1. Iritzi bat. Telegram horretan nahiko arina egiten zitzaigun
eztabaidatxoa, hona kopiatu [1] eta astunago geratzen da, irakurgaitzago.
Aspergarriago. Mezuaren parte inportantea da medioa.
2. Top-posting. Barkatu. Erabiltzen dudan posta zerbitzu
​[2]​
pribatibo hone
​n beste aje horietako bat + nire ezjakintasuna eta utzikeria elkartu dira
berriro ere. Mea culpa.​ (Top-posting zer zen zerrenda honen bidez ikasi
nuen. Orain saihesten ikasi beharko).

[1] Txopik beste hari batean kopiatu du.
[2] Nire posta-zerbitzu honek top-posting-a automatikoki ezkutatzen dit eta
mezu guztiak ordenaturik eta soildurik erakusten dizkit.

​​--
Gorka Azk.