[Librezale] Mugikorrentzako proiektuak Wikian

Ost, Ira 14, 15:31:30, CEST 2016

Osoitz E<oelkoro a bildua gmail.com> igorleak hau idatzi zuen (2016(e)ko
irailak 14 14:53):
> Aupa,
>
> Oraingo webgunea sortu zenean wikiak Linux,  Windows eta Mac sistema
> eragileetarako deskargak uler ditzan zerbait egin zen, etiketa bat jarrita
> dagokion ikonoa gehitzen zaio estekari.
>
> Ez dirudi Android edo iOS sistema eragileekin gauza bera egin daitekeenik,
> edo nik ez dut etiketa zein den asmatu. Begiratu adibidez OsmAmd
> proiektuaren fitxaren wiki kodea eta emaitza,  ez dira ez ikonoa ez
> deskargaren lotura agertzen.
>
> http://librezale.eus/wiki/OsmAnd
>
> Hau nola konpondu ba al daki inork hemen? Nik ez dakit zer dagoen magia
> [...]

Android_url != android_url

Hau konponduta. `ios_url` ez dago bestalde, zerorrek gehi dezakezu hemen:
http://librezale.eus/wiki/Txantiloi:Proiektua

Hortaz aparte irudia igo beharko da zerbitzarira.