[Librezale] Scribus orria sortu Librezale webgunean

Ast, Ira 8, 15:08:51, CEST 2016

Aupa  Asier!

Asier Sarasua<asier.sarasua a bildua gmail.com> igorleak hau idatzi zuen
(2016(e)ko irailak 8 09:31):
> Kaixo,
>
> EuskalGNUk euskaratu zuen Scribus duela hainbat urte.
>
> Duela bi urte lokalizazioak Transifexera eraman zituzten[1], eta ordutik ni
> ari naiz euskarazko bertsioa mantentzen. Ez da lan asko.
>
> Scribuserako orri bat sortu nahi nuke Librezaleren wikian. Inork ba al du
> eragozpenik?
>
> Asier.
>
> [1]https://www.transifex.com/scribus/scribus/

Zure denbora libreak ez badizu eragozten, ez dut uste bestelako
arazorik egongo denik ;)

(Uste dut askotan gauzak egin egin behar ditugula baimena eskatzen-eta
aritu eta asmo onak linboan galdu aurretik)