[Librezale] Mugikorrentzako proiektuak Wikian

Osoitz E oelkoro a bildua gmail.com
Ost, Ira 14, 14:53:04, CEST 2016

Aupa,

Oraingo webgunea sortu zenean wikiak Linux,  Windows eta Mac sistema
eragileetarako deskargak uler ditzan zerbait egin zen, etiketa bat jarrita
dagokion ikonoa gehitzen zaio estekari.

Ez dirudi Android edo iOS sistema eragileekin gauza bera egin daitekeenik,
edo nik ez dut etiketa zein den asmatu. Begiratu adibidez OsmAmd
proiektuaren fitxaren wiki kodea eta emaitza,  ez dira ez ikonoa ez
deskargaren lotura agertzen.

http://librezale.eus/wiki/OsmAnd

Hau nola konpondu ba al daki inork hemen? Nik ez dakit zer dagoen magia
horren atzean.

Osoitz