[Librezale] The Events Calendar WordPress Plugina euskaratzen

Sergio Peņa sergiop79 a bildua gmail.com
Ast, Aza 24, 20:05:40, CET 2016

Kaixo Librezaleak

Zer moduz? Aspaldi ez naizela hemendik pasatzen.

WordPress gune bat sortzen ari naiz eta bertan The Events Calendar
<https://eu.wordpress.org/plugins/the-events-calendar/> plugina erabiltzen
nabil, ikusten dut ez dagoela guztiz euskaratua.

https://translate.wordpress.org/locale/eu/default/wp-plugins/the-events-calendar

Horregatik itzulpenean parte hartu nahi dut. Kate gutxi batzuk itzuli ditut
eta "waiting" egoeran geratzen dira.

Ikusi dut librezaleko batzuk bazabiltzatela horretan edo behintzat ibili
zaretela. Jakin nahiko nuke ia itzulpen hauek egiteko interesik dagoen
hemendik eta ba al dagoen editore edo itzulpen hoiek berrikusten dituen
pertsonaren bat, berarekin harremanetan jartzeko.

Mila esker

Sergio Peņa