[Librezale] Azaroko proiektua

Txopi txopi a bildua ikusimakusi.eus
Ast, Aza 17, 16:05:50, CET 2016

og., 2016.eko azaren 10a 16:16(e)an, Txopi igorleak idatzi zuen:
> ig., 2016.eko urrren 30a 11:29(e)an, Txopi igorleak idatzi zuen:

> Aupa zuek:
>
> Twenty Seventeen itxura euskaratu dut. Placeholder euskaraz nola eman
> zalantza sortu zait eta "leku-marka" jarri dut. Proposamen hobeagorik?
>
> /dev adarra %86an dago eta /dev/admin adarra %96an.

Kaixo berriz:

/dev/admin/network adarra amaitu dut. /dev adarra %88an dago eta
/dev/admin adarra %97an. 81 kate dauzkat moderatzeko. Eskerrik asko
iradokizun guzti horiek sartzen ari zaretenoi!

Gutxi-gutxika aurrera doaz. Astean zehar kate berriak sartu dituzte
garatzaileek eta horregatik portzentajeak egin dugun lana baino gutxiago
igo da. Ez du inporta, lortuko dugu. Segi lanean mesedez!

Glosarioan "leku-marka" (placeholder), "aldaketa multzo" (changeset) eta
erabiltzen ari zareten beste hainbat terminorekin osatzen jarraitzen
dut. WordPress euskaratzen laguntzeko denborarik ez duzuenok agian
nahiko duzue errepasotxo bat bota ea gauza arraro gehiagorik aurkitzen
duzuen. "select" eta "choose" aditzei buruz idatzi dudanak adibidez ez
dakit zentzurik duen. Zuek euskarara itzultzean desberdintzen dituzue?

https://translate.wordpress.org/projects/wp/dev/eu/default/glossary

Ondo izan,