[Librezale] Durangoko azokara gonbidatu gaituzte.

Ost, Aza 9, 18:48:50, CET 2016

Osoitz E<oelkoro a bildua gmail.com> igorleak hau idatzi zuen (2016(e)ko
azaroak 8 21:57):

> Animatuko zinatekete ala denak zoazte kanpora oporretan?

Nik desherrian jarraituko dut egun horietan eta bertan egoteko modurik
ez daukat beraz. Beste moduren batean lagun daiteke agian?

Bide batez, gabonetan bai EHtik izango naiz pare bat astez. Badakit
datak ez direla aproposenak baina orduan maratoi bat edo besterik
gabeko enkontru bat antolatu nahi bada, bertan izateko prest izango
naiz.