[Librezale] Blender programaren itzulpena

Ander Martínez dwarfnauko a bildua gmail.com
Ast, Ots 18, 08:15:05, CET 2016

Aupa,

Beste inork erantzun ez duenez, hona nire iritzia.

Blender itzultzeak baditu zenbait onura. Gettext erabiltzen dute eta hortaz
itzultzeko modua nahiko estandarra da. Gainera ondo itzultzeko modua ondo
azalduta daukate [0]n. Zuen helburua baldin bada ikastea nola egiten diren
itzulpenak teknikoki, aukera ona da (alde horretatik).

[0] http://wiki.blender.org/index.php/Dev:Doc/Process/Translate_Blender

Bestalde, zenbait alde txar ikusten dizkiot. Hasteko, Blender eskerga da,
aukera eta menu pilarekin. Gainera, hitz tekniko asko erabiltzen ditu;
euskara erraza ez dutenak. Uste dut, gozoak pasako dituzuela itzultzeko,
azkenean ekiten badiozue. Honetaz aparte, Blender erabiltzen dutenek
normalean maila tekniko altua dute (Blender erabiltzeko behar da) eta
askotan erdaraz edo euskaraz baino inglesez nahiago izango dutelakoan nago.

Hau esanda, saiatzera animatzen zaituztet. Hoberena beti izaten baita
motibatzen zaituzten aplikazioak itzultzea. Gainera, gorriak ikustetik
dator eskarmentua azkarren.

Ondo segi,
Ander

PD: Okerreko helbidetik bidali det lehen mezua eta errebotean itzuli zait.
Tartean Mikel aurreratu egin zait erantzuten, baina uste dut nire mezuak
berak esandakoa osatzen duela.

Ander Martínez<ander.basaundi a bildua gmail.com> igorleak hau idatzi zuen
(2016(e)ko otsailak 18 16:10):