[Librezale] Gabonetan juntadizoa

asier iturralde asier.iturralde a bildua gmail.com
Lar, Abe 31, 19:17:28, CET 2016

asier iturralde<asier.iturralde a bildua gmail.com> igorleak hau idatzi zuen
(2016(e)ko abendua 31 15:16):

> Osoitz E<oelkoro a bildua gmail.com> igorleak hau idatzi zuen (2016(e)ko abendua
> 30 22:35):
>
> AKTA

> Aupa,
>
> oso ona akta Osoitz! Par pixkat egin dut. Egia esan inbidia eman didazue,
> baina atzo lana neukan eta ezin izan nintzen joan.
>
> Anysoft Keyboard-arena oso ideia ona iruditzen zait. Gaur goizean honekin
> erlazionatutako ideia bat bururatu zait.
>
> Duela urtebete pasatxo Firefox, Chrome eta Safari nabigatzaileetarako
> #datraolat gehigarria [1][2] argitaratu genuen iametzan. Gehigarriak botoi
> [...]

Afal aurreko tarte honetan https://github.com/AnySoftKeyboard/LanguagePack/
oinarri bezala hartu eta probatxo bat egiten hasi naiz eta... Funtziona!

Irudian ikusten den karratu huts horrek zabalerarik gabeko zuriuneak
txertatzen ditu!

src/main/res/xml/qwerty.xml fitxategian d letrari dagokion lerroan
android:popupCharacters
atributuan zabalerarik gabeko zuriunea txertatu dut, apk sortu, instalatu
eta kitto!

Euskarazko paketea duen AnySoftKeyboard erabiltzeko beste arrazoi bat izan
daiteke hau.

Ondo hasi urtea!

Asier Iturralde Sarasola