[Librezale] Durangoko balorazio pertsonala

Asier Sarasua Garmendia asier.sarasua a bildua gmail.com
Or, Abe 9, 14:37:39, CET 2016

az., 2016.eko aberen 07a 22:32(e)an, Osoitz E igorleak idatzi zuen:
> Aupa,
>
> Urduri, hogei minututarako pentsatuta nuen hitzaldia hamar minututan
> bota nuen, eskerrak Asier animatu zela beste hamar minutuz
> ask.libreoffice.org <http://ask.libreoffice.org> proiektua azaltzera.
> Aurretik prestatuta ez zegoenez, eta Txabi abisatzea ahaztu nuenez,
> mikro aldaketa korrika batean egin zuen eta bideoan erakusteko
> pantailak inprobisatu behar izan zituen. Bideoan ikusten dena baino
> askoz hobeto egon zen Asierren partea.

Gezurra. Ez neukan ezer prestatuta eta gaizki egin nuen. XD

Nire balorazioa da giro ona egon zela, aspaldiko librekideak ikusteak
poza ematen duela, eta kide berriak daudela ikusteak poz gehiago ematen
duela.

Eskerrik asko laburpenagatik Osoitz.

Asier.