[Librezale] Durangoko balorazio pertsonala

patxi gaztelumendi gaztelumendi.eus a bildua gmail.com
Ast, Abe 8, 06:19:10, CET 2016

Egunsenti on!

Ze poza zuen kronika irakurri ahal izatea -zuek bizitakoa, Osoitzek
kontatua-.
Durangoko azokan lanean egoten den hoietakoa naiz, lanean pozik ari den
librezale batena alegia...
Hala ere, Osoitzen bisita Susako txoznara asko eskertu nuen, Teketen ere
etorri zen liburu batzuk hartzera... eta Kabi@ gunean gertatzen ari zenaren
ahozko streming kontakizun laburra egiten zigun... txio batzuk ere
jarraitzeko aukera hartzen nuen lantzean behin mugikorrean -Susako beste
kideren bat ere badago zerrenda honetan, eta ez dakit dakien baina
telefonoz ere aritzen gara liburuak saltzen ditugun bitartean... sms,
telegram, twitter, buatxap eta bestelakoaetan...-
nire ekintza librezale guztia pegata basurdea jartzea izan zen.... -aita
haserre daukat Gaztelumendira etortzen diren basurdeekin, intxaur guztiak
jaten dizkigutelako- baina zinema zuzendari famamatu batek ere galdetu
zidan zer den hori... firefox baliatu nuen, zer den librezale azkar
azaltzeko.

bazkaritara ezin joan, baina badirudienez... posta zerrenda hau, eta
batipat telegram taldea indarra hartzen ari direla... ba poza poza eta
poza.

Irudirik, loturarik edo bestelakorik zerrendara bialtzea eskertuko nuke.

bide batez.. wordpress mobida guztia ere oso ondo joan da, ezta?  oraindik
eguneratu barik ditut blog eta webguneak... baina euskarazko wordpress
komunitatea gero eta potenteagoa da... duda barik.

esandakoa, zorionak eta eskerrik asko!

euskarazko liburugintza librezalean aritzen den honek...

@iPatxi

[image: photo]
*patxi gaztelumendi*
komunikazioa, edukiak | marketing digitala
655740367 | patxi a bildua gaztelumendi.org | http://www.gaztelumendi.eus
<http://twitter.com/iPatxi>  <http://facebook.com/gaztelumendi>
<http://ie.linkedin.com/in/gaztelumendi>
Get a signature like this: Click here!
<http://ws-promos.appspot.com/r?rdata=eyJydXJsIjogImh0dHA6Ly93d3cud2lzZXN0YW1wLmNvbS9lbWFpbC1pbnN0YWxsP3dzX25jaWQ9NjcyMjk0MDA4JnV0bV9zb3VyY2U9ZXh0ZW5zaW9uJnV0bV9tZWRpdW09ZW1haWwmdXRtX2NhbXBhaWduPXByb21vXzU3MzI1Njg1NDg3Njk3OTIiLCAiZSI6ICI1NzMyNTY4NTQ4NzY5NzkyIn0=&u=195637695866426>

Julen Ruiz Aizpuru<julenx a bildua gmail.com> igorleak hau idatzi zuen (2016(e)ko
abenduak 7 22:48):