[Librezale] Labur.eus

Joxe Rojas joxerg a bildua gmail.com
Al, Abe 5, 12:13:48, CET 2016

Egon naiz PuntuEusekoekin, eta esan didate ez dagoela batere harreman
komertzialik Dinahostingekin Labur.eus horren kontuan.

Dinahostingeko jendeak laburtzailea sortu behar zuen eurentzat, eta
PuntuEusekoei galdetu diete euskaraz ere nahi ote zuten. PuntuEusek,
baietz, noski, eta interfazea euskaratzeaz arduratu da. Lan guztia era
boluntarioan egindakoa omen da eta aitortza edo esker on gisa agertzen da
logoa labur.eus webgunean, ez besterik.

Besterik gabe.

Joxe Rojas<joxerg at gmail.com> igorleak hau idatzi zuen (2016(e)ko abenduak 4
10:25):