[Librezale] Librezale Mezu-Bilduma, 58 bilduma, 1. zenbakia

Gaizka Suarez Iparragirre ehgaizka a bildua live.com
Or, Ira 4, 15:04:23, CEST 2015

AUPA!!

Eskerrik asko zuen laguntzagatik, dagoeneko lortu dut Ubuntu euskaratzea!!

Ondo segi!!

Gaizka

-----Original Message-----
From: librezale-request a bildua librezale.eus
Sent: Friday, September 04, 2015 12:00 PM
To: librezale a bildua librezale.eus
Subject: Librezale Mezu-Bilduma, 58 bilduma, 1. zenbakia

Librezale zerrendako mezuak bidali librezale a bildua librezale.eus helbidera.

WEB bidez zerrendan izena emateko, edo zerrenda uzteko, joan helbide
honetara:

Posta elektronikoz nahi bada, bidali mezu bat 'help' hitza idatzita
(kakotsik gabe), bai Gaia lerroan zein mezuan bertan, helbide
honetara:
librezale-request a bildua librezale.eus

Zerrenda kudeatzen duenarekin harremanetan jartzeko:
librezale-owner a bildua librezale.eus

Mezu honi erantzuten badiozu, mesedez, editatu Gaia (subject) lerroa.
Horrelako mezuak sahiestuko dituzu: "Re: Contents of Librezale
digest...".

Gaurko gaiak:

   1. Ubuntu eta Firefox euskaraz (Gaizka)
   2. Re: Ubuntu eta Firefox euskaraz (Alex Gabilondo)
   3. Re: Ubuntu eta Firefox euskaraz (Ander Elortondo)

Message: 1