[Librezale] Librezale .eus da

Mikel Olasagasti mikel a bildua olasagasti.info
Al, Mar 30, 17:23:21, CEST 2015

Aupa,

Julen Ruiz Aizpuru<julenx a bildua gmail.com> igorleak hau idatzi zuen (2015(e)ko
martxoak 30 15:33):

> Mikel Olasagasti<mikel a bildua olasagasti.info> igorleak hau idatzi zuen
> (2015(e)ko martxoak 30 15:10):

> Iepala, eskerrik asko hartutako lanagatik! Pentsatze hutsarekin astun
> xamarra egiten zait...

> SSL ziurtagiria ere berritu behar da?

Bai. Iraungituta dago iaztik gutxienez. Tarte bat dudanean egingo dut
aldaketa.

> data
>
> Biak manten daitezke, birbidalketa eginda? Ehunaka PO fitxategitan
> librezale a bildua librezale.org agertzen da `Language-Team` goiburuan eta
> horiek aldatzea ezinezkoa da (inork egitea lortuko balu, afaria nire
> kontu).

Bai, begiratu dut eta Postfix mailan aldaketa egin daitekeelakotan nago.

Posta web-a baino delikatuagoa denez, nahiago tarte on bat dudanean abixua
pasa eta aldaketa burutu.

> librezale a bildua librezale.org agertzen den tokien zerrenda, arrapaladan:
>
> * Mailman-en konfigurazioa

Mail helbidea migratzeakin saiatu nahiteke aldaketa egiten.