[Librezale] WordPress 4.2 itzultzeko prest

Mikel Larreategi larreategi a bildua eibar.org
Or, Mar 27, 15:16:33, CET 2015

Bai, gaur goizean aritu naiz itzulpenak egiten, baina ez dut ona abisurik
bidali... Eta ez, ez dut izan astirik instalazio probarik egiteko.

Bide-batez AKISMET pluginean falta ziren 10 bat kateak ere itzuli egin
ditut.

Mikel

Txopi<txopi a bildua sindominio.net> igorleak hau idatzi zuen (2015(e)ko martxoak 27
15:13):