[Librezale] [Terminologia] flame chart

Ibai Oihanguren Sala ibai a bildua oihanguren.com
Ast, Mar 26, 21:19:44, CET 2015

og., 2015.eko marren 26a 14:52(e)an, Julen Ruiz Aizpuru igorleak idatzi
zuen:
> dooteo<dooteo a bildua zundan.com> igorleak hau idatzi zuen (2015(e)ko martxoak
> 26 14:23):

> Eskerrik asko bioi; ohituko gara :)
>
> Julen.

"Flame" hori nondik ateratzen duten galdetu behar nuen, baina Gorkak
bidalitako irudian nahiko argi ikusten da. Hasieran arraroa iruditu
arren, nire ustez ere sugar-diagrama da egokiena.