[Librezale] GPL Euskaraz eta Mirakel Euskaraz

dooteo dooteo a bildua zundan.com
Ast, Mar 26, 16:20:59, CET 2015

Yeuuuuuuuup,

Jatorrizko mezua: og., 2015-03-26 14:47 +0100, egilea: Osoitz E
> Primeran! Mila esker biei, Evince-n erabilitako testu bera erabili dut
> Mirakel-en. Poztekoa da GPL euskaraz berriro sarean ikustea.

Evince-ko mezuak Itzulpen Memorietatik ateratakoak dira, eta GNOMEko
aplikazio ia guztiek halako mezuak eduki ohi dituztenez, GNOMEko
biltegitik eskura daitezke:

https://l10n.gnome.org/languages/eu/gnome-3-16/ui.tar.gz