[Librezale] Fwd: [Nueva entrada] WordPress 4.3 has been released The results of...

Txopi txopi a bildua sindominio.net
Or, Abu 28, 11:47:45, CEST 2015

Kaixo:

Guztiz ados Patxirekin. Biba zuek!

Bide batez, probetako blog hau martxan jarraitzen du eta segurtasun
arrazoiengatik hobe kentzea:
http://wp352.probak.librezale.org/

Ez dakit besteren bat egongo den...

Goraintziak,

Txopi.

az., 2015.eko aburen 26a 00:31(e)an, patxi gaztelumendi igorleak idatzi
zuen: