[Librezale] Fwd: [Nueva entrada] WordPress 4.3 has been released The results of…

patxi gaztelumendi patxi a bildua gaztelumendi.org
Ost, Abu 26, 00:31:26, CEST 2015

zorionak... badira 11 urte wordpress erabiltzen dudala.. eta oso oso harro
daukagun komunitatearekin.
Erabiltzaile hutsa naiz... baina beti software libre euskaldunduaren
apologia egiten...
wordpress bikaina da, eta are ederragoa horrelako lokalizazio aktibista
potenteekin.

biba zuek!

patxik

www.gaztelumendi.eus

Asier Arsuaga<artsuaga a bildua gmail.com> igorleak hau idatzi zuen (2015(e)ko
abuztuak 25 17:09):