[Librezale] Itzulpenentzako esteka baliagarriak wikian

Ander Elortondo ander a bildua debagoiena.eus
Ost, Api 22, 08:16:10, CEST 2015

21/04/2015 21:04(e)an, Osoitz E igorleak idatzi zuen:
> Hauek bateratzea egoki ikusten duzue? Gauza batzuk errepikatuta daude,
> eta itzultzen ari zarela hiztegi, glosario zein itzulpen memorietatik
> tiratzen da, nik behintzat egiten dut.
>
> http://librezale.eus/wiki/Lan-tresnak#Hiztegiak.2C_terminologia.2C_corpusak.E2.80.A6
> http://librezale.eus/wiki/Terminologia#Glosarioak
> http://librezale.eus/wiki/Librezaleren_itzulpen-memoriak
>
> Osoitz

bai, sinplifikatzea beti hobe.

izan libre izan euskaldun!

tic, tac, badator tux lanera.....

Hemendik aurrera nire posta elektronikoak .eus domeinua izango du. Hori dela eta, nire posta elektroniko berria zure kontaktuetan gordetzea gomendatzen dizut. Oraingoz, bi domeinuak indarrean mantenduko dira.
A partir de ahora mi correo electrónico tendrá el dominio .eus y en consecuencia, le recomiendo que guarde mi nueva dirección electrónica en sus contactos. De momento convivirán los dos dominios.