[Librezale] Asier Sarasua Garmendiaren Librezale proiektuak arduradun bila

Ibon Idoiaga Basaras bixerdo a bildua gmail.com
As, Api 21, 15:58:48, CEST 2015

Jo, orain irakurri dut mezua.

Hutsune itzela igarriko dena zure irteeragaz. Atsedena ondo merezita duzu.

Animo txo eta osatu zaitezela.

Besarkada bat!

ibon

Ibai Oihanguren Sala<ibai a bildua oihanguren.com> igorleak hau idatzi zuen