[Librezale] Librezaleren logotipoko letra-mota zein da?

Ibai Oihanguren Sala ibai a bildua oihanguren.com
Lar, Api 18, 15:32:24, CEST 2015

or., 2015.eko apiren 17a 02:23(e)an, Ibai Oihanguren Sala igorleak
idatzi zuen:

Aupa,

sortu ditut irudi berriak eta wikira igo ditut:

http://librezale.eus/wiki/Fitxategi:Librezale-eus-logoak.svg
http://librezale.eus/wiki/Fitxategi:Librezale-eus-oina.png
http://librezale.eus/wiki/Fitxategi:Librezale-eus-logoa.png

Ahaztuta daukat webean jartzeko FTPko pasahitza zein zen. Norbaitek
aldaketa egin badezake, edo bestela datuak pasatu nik aldatzeko...

Txopi, nondik lortu zenuen letra-tipoa? SaccoVanzetti baino, erabili
nuena SaccoVanzettiWeb da, eta agian leku beretik lor daiteke. Uste dut
tipografia sendoagoa zela SaccoVanzettiWeb.

Uste dut horiek zirela aldatu beharreko irudi guztiak. Zerbait ahaztu
bazait esan, mesedez.

Gero arte!

Ibai.