[Librezale] Fwd: Thunderbird 38 / Lightning 4.0 sign-offs

Txopi txopi a bildua sindominio.net
Or, Api 17, 02:10:04, CEST 2015

ig., 2015.eko apiren 12a 22:50(e)an, Txopi igorleak idatzi zuen:
> or., 2015.eko apiren 10a 18:53(e)an, Julen Ruiz Aizpuru igorleak idatzi
> zuen:
> [...]

Lightning eta Thunderbird % 100.
Hainbat zuzenketa eta homogeneizazio egin ditugu Osoitzek eta biok.
Oraindik zer hobetu asko badago ere, itzulpen guztiak eginda daude eta
emaitza Mozillara bidaltzeko moduan dago.

Julen, testuak leku finko batean daudenean (leku hori locamotion dela
ulertzen dut), abisatu mesedez testuak gehiago hobetzen jarraitzeko.

Ondo izan,