[Librezale] Librezaleren logotipoko letra-mota zein da?

Txopi txopi a bildua sindominio.net
Ast, Api 16, 20:55:50, CEST 2015

El 16.04.2015 20:37, Julen Ruiz Aizpuru escribió:
> Txopi<txopi a bildua sindominio.net> igorleak hau idatzi zuen (2015(e)ko
> apirilak 16 19:46):

> Ibaiek konfirmatuko du baina oker ez banago Klavika da:
> http://librezale.eus/pipermail/librezale/2009-December/002572.html

Hasiera batean Ibaiek Klavika erabili zuen baina nik librea ez zela eta
beste bat erabiltzea proposatu nion:
http://librezale.eus/pipermail/librezale/2009-December/002581.html

Hemen ikus daitekeenez, Klavika delakoak beste itxura bat du:
http://www.myfonts.com/fonts/processtype/klavika/

Ondo izan,