[Librezale] Helbide berria

Mikel Olasagasti mikel a bildua olasagasti.info
Ast, Api 16, 17:20:02, CEST 2015

Aupa,

El 16/4/2015 4:02 p. m., "Osoitz E" <oelkoro a bildua gmail.com> escribió:

> Ala ba, argitaratuta.

Milasker!

> Bide batez, nork kudeatzen du Twitter kontua? Logo zaharrarekin dago.

Twitterreko pasahitza nik badut. Pasatzerik nahi? Edo bestela irudia bidali
eta aldatuko dut.

G+ eta Facebook-eko admin ere banaiz. Norbaitek izan nahiko balu eska
diezadala. FBken aurrekoan sortu nuen, eus-era aldatu ginenean.

Twitter ta FBra blog-eko berriak automatikoki bidaltzen dira.

Mikel