[Librezale] Webgunean egindako aldaketak eta My Expenses

Julen Ruiz Aizpuru julenx a bildua gmail.com
Al, Api 13, 18:14:34, CEST 2015

Aupa,

Osoitz E<oelkoro a bildua gmail.com> igorleak hau idatzi zuen (2015(e)ko
apirilak 12 14:28):

> http://librezale.eus/wiki/Terminologia
>
> Estilo liburuko Terminologia ataletik Samsung terminoen lotura ezabatu dut,
> apurtuta zegoelako, sare bidez kontsultatu daitezkeen glosarioen webgune
> batzuk gehitu ditut, eta tresna lagungarri batzuk ere.
>
> Ez dut locamotion gehitu ez dakidalako egokia den, Julen?

Hau Mozillaren lokalizazioetarako espezifikoa den Pootle zerbitzari
(ez-)ofiziala* da, terminologiarekin edo bestelako gai orokorrekin
zerikusirik ez beraz.

Julen.

* "Ez" parentesi artean ipini dut erabilpenagatik estandar bilakatzen
ari delako eta Mozillaren laguntza ekonomikoa jasotzen duelako.