[Librezale] Asier Sarasua Garmendiaren Librezale proiektuak arduradun bila

Jokin LACALLE USABIAGA jlacalle a bildua jakintza.net
Or, Api 10, 23:05:43, CEST 2015

Aupa Asier.

Jaso ezazu zure kinto honen partetik munduko esker onik handiena. Itzela da
azken urteotan egin duzun lana eta niretzat behintzat eredu bat izan zara.

Zaindu zaitez.

*Jokin Lacalle Usabiaga*679415021 - http://ikteroak.comJakintza ikastola S.
Coop. - (+34) 943160540Gernikako Arbolaren pasealekua 74, Ordizia - 20240