[Librezale] Creación grupo de conversa

Ibai Oihanguren Sala ibai a bildua oihanguren.com
Al, Ira 22, 20:35:18, CEST 2014

lr., 2014.eko iraren 20a 13:49(e)an, Julen Ruiz Aizpuru igorleak idatzi
zuen:
> Aupa berriro,

> Beste hau gehitu dute:

Kaixo Julen,

sentitzen dut, orain arte ez dut irakurri mezua.

Ez nuen aldaketen berri, egia esan. Idatziko diot, ea zer erabaki duten
jakiteko.

Berez Ubuntuko euskaraketaren koordinatzailea Oier Mees da, baina
kanpoan da, eta egia esanda euskarazko itzultzaileei mezu bat idazteko
daukat, taldearen egoerari eta mugikorretarako Ubunturi buruz hitz
egiteko. Beraz, gai hau ere mezuan sartuko dut.

Eskerrik asko!
Ibai.