[Librezale] [librezale] [terminologia] On-screen display

Dooteo dooteo a bildua zundan.com
Al, Ira 22, 09:56:52, CEST 2014

Egunon guztioi,

Jatorrizko mezua: ig., 2014-09-21 22:00 +0200, egilea: Alexander
Gabilondo
> ig., 2014.eko iraren 21a 20:48(e)an, asier iturralde igorleak idatzi zuen:

> Pantaila gaineko adierazleak??

Xchat aplikazioan honela euskaratu zen:
msgid "On-screen display"
msgstr "Pantaila gaineko mezuak"

Eta OSD laburdura dagoen horretan utzi zen.

Bestetik, nire Itz. memorietan hau aurkitu dut (agian erabilgarri izango
duzulekoan kopiatzen dut):

msgid "On-Screen Keyboard"
msgstr "Pantailako teklatua"

Dooteo