[Librezale] WordPress 4.0 irten da

Mikel Larreategi larreategi a bildua eibar.org
Or, Ira 5, 08:59:21, CEST 2014

Txopi<txopi a bildua sindominio.net> igorleak hau idatzi zuen (2014(e)ko irailak 4
23:26):

> Beste pakete bat eraiki eta berriz dena probatu dut. Nik uste nahiko
> ondo dagoela. Jendeak erabiltzen hasteko behintzat bai.
>
> Azken pakete hau argitaratu egin dut. Mikel, posible baduzu, bertsio hau
> probatzea asko eskertuko nizuke.

Probatu dut eta ondo joan da.

> OHARRA 2: Abisu bat dugu euskaraketako kate batean karaktere berezi
> batzuk falta direlako:
> http://ttiki.com/79143
> Ni saiatu naiz baina ez dut lortu karaktere horiek sartzerik.
> instalazioa egitean datu-basera konektatzeko parametroak txarto idatziz
> gero testu hau agertzen da eta ez da guztiz ondo ikusten (baina
> erabilgarria da). Inork badaki hau nola konpondu genezake?

Ikusi dut non agertzen den mezu hori eta zuzendu egin dut, gezi horiek
kendu egin dizkiot eta horrela sortzen den mezua HTML garbia da <ul> eta
<li>-ak dituena, txukun gelditzen da. Hau probatzeko pakete berria sortu
dut eta horrekin egin dut proba.

Mikel

--
Mikel Larreategi